Monday, May 24, 2010

: i *Towa* i:. 500 group member memory dresses


.:i *Towa* i:. rainy drop dress

A member has already become 500 people.
It became late, but please use it if I like it because I made a dress in memory.

Always thank you, everybody.
I give thanks heartily.

You can receive a gift from a notice of group of May 24.

And....
A group enrollment signboard broke down.
For people, is great; is sorry to trouble it.
Don't worry now because I repair it and come by the group enrollment without a problem.
Continuously thanking you in advance.

メンバーがすでに500人になっていました。
遅くなりましたが、記念にドレスをつくりましたので気に入ったら使ってください。

みなさん、いつもありがとうございます。
心からお礼を申し上げます。

ギフトは5月24日のグループ通知からうけとれます。

そして・・・

グループ入会看板が故障していました。
皆様に、多大なるご迷惑をおかけして申し訳ありませんでした。
現在は、修理して問題なくグループ入会できますのでご安心ください。
今後とも、宜しくお願いします。

.:i *Towa* i:. Main store
http://slurl.com/secondlife/Mare/140/18/58
group
secondlife:///app/group/0263e680-25cd-e466-a7c6-225028eba1f7/about

No comments:

Post a Comment